Bliv medlem

Hvordan kommer jeg igang med roning

• Hvert forår startes der roskole for nye medlemmer.
  • Du kan deltage i roskolen op til to gange inden du beslutter dig for at fortsætte og blive medlem.
  • Kontingenter årligt:
    • Senior:  kr. 1.550,- (april - marts)
    • Ro-ergometer (okt-april) kr. 800,-
    • Junior u/18:  kr. 850,-
    • Passiv:   kr. 200,-
  • Du er altid velkommen til at kontakte:
    • Formand
    • Henning Pedersen
      tlf. 2625 6800
    • Rochef
    • John Balje
      tlf. 2215 6431

Hvorfor

• Motion på vandet er anderledes og udfordrende. Du bruger 80% af musklerne i kroppen ved korrekt roteknik, som vi lærer dig, og dermed er roning en af de mest effektive motionsformer. Roning er mere skånsom hvis du har gl. skader som løber eller andre andre sportsgrene.
  • Nye bekendtskaber
    Det er altid spændende at stifte nye bekendtskaber og da roning i Varde Roklub er en holdsport skabes der gode sociale relationer. Fordelingen af kvinder og mænd i klubben er nogenlunde lige.
  • Oplev en fantastisk natur omkring dig, samtidig med at du får motioneret med rovennerne i båden.
  • Vi lægger vægt på en afslappet, og hyggelig atmosfære i klubben, hvor der er plads til alle.
  • Udfordringer Du vil bliver uddannet roer det første år og år 2. uddannes du til korttursstyrmand. Senere mulighed for at blive lantursstyrmand og instruktør samt deltage i ind- og udenlandske roarrangementer i Dansk Forening for Rosport.