Roskole

• Start roning i Roskolen 2024
  • 24. april og 29. april kl. 18.00-20.00 (Kan du ikke disse 2 dage så kontakt os alligevel)

• Kontakt John Balje - SMS til 2215 6431
    • Kontakt Henning Pedersen - SMS til 2625 6800

• Roskolen
    Roskolen er et kursus for nybegyndere i roteknik og kommandoer i 2-åres og 4-åres inriggere(robåde).
    Du får 2 gratis lektioner i roskolen inden du beslutter om du vil fortsætte og blive medlem.

• Fordelen ved roskolen
    Alle nye roere starter på samme niveau og efter kurset bliver du frigivet og må ro med de erfarne roere kaldet "gl. roerne"
    Alle kan lære at ro

• Roskolens varighed
    Roskolen starter i april og slutter sidst i maj. Der er 2 roskole aftener i ugen, mandag og onsdag kl. 18:00 - 20:00
    Er der nogle af roskoleaftenerne som ikke passer dig finder vi også ud af det. Blot du gennemfør min. 6 lektioner á 2 timer.

• Kontaktpersoner
    • Rochef
      John Balje
      tlf. 2215 6431
    • Formand
      Henning Pedersen
      tlf. 2625 6800

Svømning

Du skal kunne svømme 300m. Vi tager i svømmehallen onsdag d. 1. maj 2024 kl. 19.30  i Helle Hallen, hvor vi aflægger svømmeprøve og øver brug af redningsveste.

Roerne

Størstedelen af roerne i klubben er i aldersgruppen 45-75 år. Alle er velkommen og vi er rigtig gode til at tage os af nye rorere og får dem integretet i klubben.

Beklædning

Mød op i sports-løbetøj gerne lidt varmt og et par sportssko med ikke for bred en hæl, da skoen skal passe i et spændholdt i båden. Køb ikke sportstøj og sko før du har set vores lækre klubtøj som er udvalgt og egnet til roning.